Uppvakning

Jag har tretusen plåtslagare i huvudet och ett kilo sågspån i munnen. Två öl, några små glas vin och jag är bakis. Hur gick det till?

Festen i går var jättebra. Det var en härlig stämning och mycket trevligt. Många vanliga och många goda skratt. Magnus är jävligt högljudd men förbannat rolig och trevlig. Som vanligt serveras exceptionellt gott bröd när man besöker en Werner. Jag tror de sista ramlade hem vid ett. Jag satt kvar och Petra pratade i två timmar. Och jag sa knappt nånting, jag lyssnade bara. Det är sant.

Tunnelbana hem vid tre är alltid en upplevelse.

Frukosten i dag bestod av en latte, varm äppelpaj med vaniljsås i sällskap med Macke, Helena, Karin och Karin. En Karin stavar sitt namn med "C" men jag vet inte vem av dem så det får ni välja själva.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens