Salma Hayeks tuttar

För ett par veckor sedan fick jag gör ett inhopp i en Tequilatestpanel. Det var intressant och kul. Däremot har bara en av mina små formuleringar kommit med.

"Nattklubbstequila".

En tequila påminde om kola, Ingela sa mintkola och träffade lite bättre med den beskrivningen. Jag artbestämde den däremot till Ako mintkola. Och den smakade kola till den grad att jag var tvungen att köpa en påse på vägen hem. Men munnen var så bedövad av all sprit att de inte smakade så gott.

Jag tyckte ett märke var "...flyktig som en illegal invandrare på väg över gränsen till USA" och en annan "rund i smaken som Salma Hayeks bröst."

Nåja, mint-kola var jag med på i alla fall.

Här är testet:
Viva Tequila!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens