Drogad?

0-0. Sverige var fantastiskt bra. Det var länge sedan jag såg dem spela så bra. Grymt imponerad. Det enda som saknades var målen. Macke och Klas har just gått hem. Jag tror jag går och lägger mig. Jag är så trött.

Jag börjar tro att jag blev drogad på inflyttningsfesten i går. Ett glas öl. Tre små glas vitt samt en liten Bailey's. Mycket mat. Jag mådde bra. Fick skjuts till Abrahamsberg, tog tricken hem och var hemma strax efter elva. So far so good. Satte mig i soffan, tittade lite på tv och blev sedan genast extremt trött. Sen minns jag inget mer utan vaknade upp halv två liggandes i soffan, tv'n på och hade ingen aning om vad som hänt, var jag var eller vad som hände. Jag var riktigt groggy. Det tog all kraft och koncentration att ta sig upp, borsta tänderna och strippa för att sen krypa ner i sängen. Allt var ju fint när jag tog mig hem. Men eftermiddagen innan festen kan ha tagit ut sin rätt rent mentalt. Det var jobbigt.

Sen fick jag inte vara ifred av Morfeus. Det var väl därför han höll sig undan häromdagen. Han samlade kraft inför i går natt.

Hoppas han håller sig lugn i natt.

Bon nuit!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens