Du har väl för fan blommiga kalsonger på dig, din jävla lyriker.

På den frågan svarar jag ja. Nyinköpta - blommiga.

Jaha. Det känns som om jag har gjort det här förut. Ännu en solig måndag som killar på skolkningsgenen. En perfekt dag att vandra runt på Djurgården eller i Hagaparken. Istället blir det jobba, jobba, jobba till fem. Sedan hemligt möte på Medborgarplatsen för mottagande av hemligt paket klockan halv sex. Lägg märke till att jag likt kvällstidningsmanér skriver "hemligt möte".

Klockan åtta spelar Hammarby borta mot Göteborg. Det är en brutalt viktig match. Det får bli ett besök på Läckerbiten. Jag har ännu inte hittat något bättre alternativ i Rosa Drömmar-klass. Bleckis som var på förslag var om än ännu sunkigare och med sämre faciliteter.

Det blev som jag tidigare nämnt inget lampinköp men på söndagskvällen fick jag en revolutionerande tanke. Taklampan i vardagsrummet flyttas till sovrummet. Det känns lättare att hitta något coolt till vardagsrummet än tvärtom. Om nån har nån bra idé så kan ni väl lämna ett tips här.

här ser det ut nu. Men den vita lampan har flyttats till sovrummet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens