Nere för räkning

Boring. Hemma. Sjuk. Det är första gången på väldigt länge.

Men hade jag haft ett annat jobb hade jag åkt in. Problemet är att min röst är lika duglig för ett telefonsamtal som om jag skulle äta biff och inte hade några tänder. Jag kan tugga men inget händer. Eller en bil som inte kör på alla cylindrar. Och skulle jag lyckas väsa iväg nånting så toppar jag av det med en hostning.

Men jag kanske kan släpa mig iväg på en bio klockan tre. En förlorad värld på Victoria kan bli aktuellt. Annars verkar det bara vara Mamma Mu eller Space Chimps att välja mellan. I alla fall på dagtid.

Nu blir det horisontalläge igen.

Kommentarer

Anonym sa…
krya på dig, pussgurka!

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens