Mittpådansådär

Nu har jag testsprungit, analyserat löpsteg, testat ett par, testat två par, testat tre par skor och till slut köpt det fjärde paret. Tydligen tappar de stunsen efter två, tre år. De jag har just nu är i alla fall tio år gamla. De nya är jättefina. Asics. Annars tycker jag löparskor är fruktansvärt fula. Jag undrar när tillverkarna ska ta till sig "less is more".

Nya byxor blev det även men det är mycket troligt att de får återvända till butiken i morgon. Här är jag helt lost. Hittar inget jag vill ha. Och gör jag det så sitter de inte bra. En ny höstkavaj slank ner i en påse tillsammans med en halsduk som jag fick på köpet.

Eftersom jag fått så mycket idag så passade jag på att öppna en ven och lämna lite blod. Det är alltid någon som behöver lite AB+. Det var givning nummer tretton.

Kan det sluta regna nu så sticker jag ut en sväng och lättar på plånboken lite ytterligare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens