Hjälp mig Rhonda

Jag har frusit hela helgen och känt mig allmänt slö. Men jag blev ändå sugen på att springa idag. Efter att ha snackat med Lina som dock avrådde mig från att springa så gjorde jag det i alla fall - till slut. Det fick bli ett varv motsols. Mest för att se om det var färre uppförsbackar. För när jag springer runt Årstaviken medsols så är det ett par backar som är riktigt jobbiga. Motsolsvarvet var faktiskt lite lättare. Även om jag är säker på att stigningarna är lika många.

På väg över Årstabron stod solen lågt och lyste varmt. Samtidigt spelade Beach Boys på radion och för en kort stund drömde jag mig bort till de Kaliforniska stränderna. Eller varför inte Praia Guincho i Cascais. Det var vackert - poetiskt rent utav.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens