Inte en droppe

...blod fick jag lämna idag. Jag hade tänkt att inviga Södertappen i morse men fick tji.

Det var stängt.

Igår kväll skulle jag se på Babel med Brad Pitt och Kate Blanchett. Jag har sett den förut men det var länge sedan. Men jag kom aldrig längre än DVD menyn. Musiken där var så bra att den fick stå på hela tiden. Jag får se filmen i natt istället.

Idag är jag på bra humör. Inga knäppa drömmar. Det är fredag. Och jag laddade mobilen full av glad musik i morse.

I morgon hade jag tänkt att shoppa lite. Det är alltid intressant eftersom jag nästan alltid kommer hem tomhänt. Det betyder att jag springer runt i en massa affärer mitt under värsta lördagsrusningen och inte får ut något av det i alla fall. Jag skulle behöva hjälp av en "personal shopper". Nån frivillig? Inte Danne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens