Sunday Bloody Sunday

En totalt bortkastad dag. För min egen del hade vi kunnat skippa söndagen och gått direkt till måndag. Jag har visserligen sprungit runt halva stan och slösat bort pengar på onödiga saker. Jag har städat och torkat golv. Jag har skrivit brev och fixat bilder men ändå inte gjort nånting vettigt eller något bra för mig själv.

Jag har fått höra om Bajens förnedring mot Peking och det är skönt att grabbarna visar stolthet för klubbmärket och lite jävlar anamma.
Obs! I-r-o-n-i. Skönt att jag slapp se eländet. Vilken bottenlös säsong. Avgå alla!

Jag har handlat så nu blir det matlagning. Det kan bli kul - not!

Jag önskar att jag kunde bry mig om söndagar igen. Just nu är de lika gråa som himlen. Fy fan för vissa söndagar...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens