Lennart Silvstedt

Det var riktigt mysigt ute så jag begav mig ut i snöbyarna och gick till Ringen för att köpa lite basproviant inför veckans frukostar. På väg ut från Ica så mötte jag en kvinna som såg bekant ut. Men det var så osannolikt att jag tittade extra noga. Min första tanke var att det var Victoria Silvstedt, extremt uppklädd från topp till tå. Men hon var för lång. Lätt 1.90. Nu har jag aldrig träffat Victoria men jag har inte hört att hon skulle vara så lång.

Hursomhelst så måste jag ha kollat in henne en halv sekund för länge för jag fick en sån där "jag-är-alldeles-för-snygg-för-dig" blick. Vilket egentligen är dumt för jag tycker inte Victoria Silvstedt är det minsta snygg. Jag var mest förvånad över att hon var på Ringens köpcentrum. En söndagkväll. I festutstyrsel. Om det nu var hon. Och även om det inte var Victoria så tycker jag att den blicken var lite taskig. Just då fick jag god lust att vända om och ropa något efter henne.

- Lennart, har du äntligen gjort din operation nu?

Fast det gjorde jag inte. Så elak är inte jag.

Kommentarer

Anonym sa…
Kan mycket väl ha varit hon. Victoria är en jättekvinna.
Anonym sa…
Silvstedt är enligt halvsäker källa runt 180cm, och med 10cm glamklack touchar hon ju lätt 190cm-strecket. Kan ju ha varit en Lennart i festblåsa också förstås.

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens