Mitt namn är Itmahoa

Det brinner och svider som klassiska "tusen nålar". Men efter ett tag avtar smärtan och allt blir varmt. Jag har köpt en Shaktimatta. Mest för skojs skull. Jag har inte ont nånstans utan jag tänkte att det är säkert bra för nånting som jag inte vet att jag lider av. Eller så håller det nåt borta. Just nu så känns det som om jag får kämpa för att det ska bli en vana. Jag låg på den i 6-7 minuter och det var ingen lek. Spetsarna är sylvassa. Jag HAR en hög smärttröskel - inbillar jag mig.

Kommentarer

Anonym sa…
Din höga smärttröskel minns jag avhandlades på din 30-årsfest :-)

//Tomas
Nej, det var en påstådd benägenhet för skador... :-)
Anonym sa…
.. men snart är det väl 40 års kalas?

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens