EM suger

Nästan alla klappar klara. Jag behöver bara hämta en. Det kan jag göra i morgon. Blir det fler nu så är det bara en bonus.

Jag har dessutom varit på biblioteket, fikat, ätit thai, kompilerat en grym cocktailmix till Annikas fest ikväll. Det kan bli kul.

Jag hittade dessutom kuddar till soffan idag.

Jag stod vid disken på EM på Ringvägen och väntade på att få betala. Två stycken killar satt bakom och tog hand om ett par andra kunder, kollade upp deras bestälningar på datorn etcetera. Det tog tid. Och jag hade ingenting emot att vänta, jag hade inte bråttom. Det är inte det. Men det drog ut på tiden och efter drygt 6-7 minuter hade ingen av dem ens visat med med ett ögonkast att jag ens fanns där. När kunden kollade igen beställningen, eller skrev på sina slippar eller gick iväg för att kolla ett träslag hade det tagit idioterna en halv sekund att ge mig en blick och säga att de tar hand om mig strax. Men inte. Så jag lämnade en stor hög med kuddar på disken och gick därifån. Någon annan kan få mina pengar.

Sen sitter man inte framför kunden. Det ser så jävla nonchalant ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens