Inget speciellt på en söndageftermiddag

Inget söndagsfika på Blekingegatan i dag. På andra håll är det en stor traditionell fest med sju sorters kakor. Jag lär få höra mer i morgon. Nu ska jag klura lite på mitt julkortspyssel. Som jag tidigare nämt måste vinklar och andra lösningar räknas ut och kluras på. Jag finner inspirationen på samma ställe som förr men under helt andra förutsättningar.

Senare i eftermiddag fotboll med Antonio på Läckerbiten. Chelsea och Arsenal gör upp. Det ska bli kul att se. United mot City hade också varit en höjdare men jag kan inte, som Anders, se fem matcher från fem olika länder under en och samma dag. Ingen box. Dessutom är en match nog så gott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens