Le carré vert

Hälften av årets julklappar inhandlade. Sug på den ni! I tiotalet år har jag haft som mål att ha allt klart innan första advent. Jag är på väg att göra något historiskt. Sen undrar jag varför jag är så duktig göra av med pengar på andra men så dålig på att unna mig själv nånting. Där är jag snålare än snålast. Fast jag tänker inte lägga ut över tre tusen spänn på en vardagsrumslampa. Jag tar tacksamt emot förslag. Snart blir det något från Ikea. Jag hann även med att fika och läsa min bok och köpa durkslag.

Såg på Zidane: A 21st Century Portrait och den var intressant men samtidigt har filmen gått miste om känslan att se på fotboll. Filmen speglar 90 minuter ur Zinedine Zidanes perspektiv. Den var sådär...

Det verkar härja nåt virus bland mina kamrater. Ingen utgång ikväll. Jag är rastlös.

Nu är det min barndoms superhjälte på tv. Spiderman 2. Jag får kasta ett öga på den. Hade varit roligt med sällskap.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens