Blå manchester och varm äppelpaj

I dag har jag ett par blå manchesterbyxor på mig. Jag hittade dem i klädkammaren i går. Nu vet jag inte om de skrattade åt mig i smyg på tunnelbanan eller om jag är ett modefenomen. Förmodligen det första.

Sen blev jag riktigt sugen på varm äppelpaj med vaniljsås. Du vet doften av äpple och kanel tillsammans med den kylskåpssvala och söta vaniljsåsen. Det kanske får bli ett besök på Coffee efter jobbet ikväll. Men först ska jag jobba till åtta. Ungefär. Kanske. Jo, troligtvis.

Kommentarer

Anonym sa…
Manchester är inne. Och då menar jag modetidningsinne. Inte den typen av inne så att alla redan har det utan så där hett inne så att ingen har hunnit fatta det och hänga på trenden riktigt ännu. Du är ett modeorakel. Ett retrochict sådant. Skrattade de åt dig kan du le i mjugg nu. Skrattar bäst som skrattar sist.
Åh tack, I love you :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens