Sitter inne och lyssnar på Zero 7

När termometern visar -10° har inte jag nån lust att gå ut och springa. Det är lite synd. Jag har liksom kommit igång nu även om det går långsamt. Å andra sidan kan min hals få vila. Jag har liksom ickeont i halsen. Det känns konstigt men verkar inte vara förkylning. Löpningen har i alla fall inte gjort det värre. Eller bättre.

Men några utflykter blir det. Måste hitta ett par långkalsonger bara.

Ikväll tänkte jag se "Frozen River" på Victoria kl.18:45. Häng på om du vill. Annars går jag själv.

För övrigt är det väldigt underligt att vara ledig en klämdag. Det är första gången på tre år. Men jag var tvungen. Jag har för många dagar att ta ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens