Enkät

Jag gör en del inlägg om musik. Jag länkar i alla fall en del och lägger in en del youtube klipp. Nu undrar jag om det är nånting ni lyssnar på. Om det är bra eller dåligt?

Har ni några egna tips till mig eller andra läsare?

Jag lyssnar ju på det mesta så jag tar tacksamt emot tips på andra band som jag kan tänkas ha gått miste om. Alltid upptäcker jag något nytt. Ingela brukar vara duktig med tips men jag vet att det finns andra läsare som också har bra smak men som jag inte fått höra nånting om. Vad tycker du? Vilka var dina favoriter förra året?

1. Bästa Cd'n under '08?
2. Bästa låten under '08?

Använd kommentarsfältet och lämna din favoritskiva eller låtar. Anonymt eller inte.

Kommentarer

Anonym sa…
Det var kallt på bandyn. Klacken skanderade "Jag har större kuk på sommar´n" (till "sämre klack än djurgårn"-melodin)

Album var det:
På min lista hamnar Anna Ternheims, Leaving on a mayday, högst. Tycker den är riktigt bra.

Låt?
För mig blir låtar i symbios med minnen som bäst. Jag vill därför ranka landsplågan Jason Mraz "I´m all yours" högst på min lista. Jag är mainstream där, men älskade den första gången jag hörde den och har därefter inte tröttnat trots att radion skvalat den oooofta..;)
Plattan är okej, men ingen jättehöjdare.
Anonym sa…
Det får bli Volbeat. Och Madonna. Synd det inte blev konsertbesök i Lissabon. Det grämer mig. Men det blev Volbeat med apraka 50-årsskärringar på Medis. Volbeat var bra, kärringarna en plåga.
Sorry, inget nytt där.
/Ingela

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens