Tomten är Bajare

Igår var det en liten förövning till kvällens julfest. LF har haft after work, onsdagar, på Eken under hösten. Jag har varit förbi ett par gånger. Igår var det säsongsavslutning med lite julöl. Och jag tror minsann att några ur TM-gruppen stängde stället. Dock inte jag. Det var en handfull kvar.

Ikväll är det således julfest på A9. Över femtio personer. Dubbelt så många som förra året. Jag tror att alla de som valde att inte delta förra året ångrade sig efter de fick höra hur bra det var. Vi hade mycket trevligt. Så det ska bli intressant och se om vi kan återupprepa succén. Sen hoppas jag att jag inte blir ignorerad i musiktävlingen som jag helt dominerade förra året. Efter att jag svarat först och rätt på de tio första låtarna fick jag helt sonika inte svara längre. Jag blev utesluten. Diskvalificerad pga överlägsenhet, säger jag ödmjukt.

Förhoppningsvis avslutar vi traditionsenligt på Peppar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens