En hemlighet

På 5:an visar de nu "Out of Sight" med George Clooney och Jennifer Lopez. Filmen kom ut 1998. i samband med att filmen kom ut så deltog jag i en tävling där jag skulle svara på fem frågor om filmen samt skriva en annorlunda kärlekshistoria på max femtio ord. Jag vann jag första pris! En resa till Cayman Islands, västindien. How about that!? Kärlekshistorien involverade Keps bar vid Globen, Sven-Bertil Taube som styckare samt Sif Ruud som militant vegan. Jag önskar att jag kom ihåg vad jag skrev.

Det roliga är att jag ännu inte sett filmen.

Kommentarer

Anonym sa…
Aldrig funderat på att skriva en bok? Tror det skulle passa dig ;-)

God fortsättning.
Kram
Li
Anonym sa…
Aldrig funderat på att skriva en bok? Tror det skulle passa dig ;-)

God fortsättning.
Kram
Li

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens