Idag är det Sven

Fredag. Inga planer. All grabbaktivitet ligger på sparlåga till i morgon när det är grabbmiddag på Grill. Dessförinnan är det bad, bastu och öl hos Casa Hubbe. En sista gång.

Det är alltså en vanlig fredag. Jobb till fyra/halv fem och sen sätter jag mig ner på Åsö Krog och Bar för en fredagsöl. Ett lugnt ställe och perfekt att läsa min fantastiska bok. Det kommer ett inlägg om den. Jag är snart klar.

Sen är jag väldigt sugen på sushi. Men jag vet inget bra ställe i mina kvarter. Den vid Medis är okej men för långt bort. Sushi och Eternal Sunshine of a Spotless Mind. Det känns som en bra fredagkväll.

Men det är klart. Det kan bli andra planer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens