Prototypen är klar

Prototypen av årets julkort är klart. Det kan tillkomma lite fintrimning och putsning, men kortet fungerar - och det är det viktiga. Jag är mäkta stolt och när det är tillverkat med rätt material tror jag att det kommer att bli grymt snyggt. Om man tar det för vad det är. jag är rädd för att jag har haussat upp det en smula. Sen blir det ett väldigt pillerjobb. Någon som vet ett bra klister som inte behöver 10 minuter att torka? Superlim kan vara lösningen men jag har ju en tendens att sätta fingrarna på ställen, andra ställen än näsan, där de inte ska vara och således fastna. Skägget i brevlådan är en lek.

Sen har listan över vilka som ska få julkort blivit klar. Några har fallit bort. Andra har tillkommit. Och ett är reserverat. Precis som alla andra jular...

Men det är ingen exakt vetenskap. Förra året glömde jag bort Meta och Anna. Och det var absolut inte meningen. Men så var det lite stressigt förra året.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens