Jag tar chansen

Kedjemail. Idag mellan 13 och 16 ska någonting bra hända mig. Mailet sa så. Om jag har följt instruktionerna, vilket jag nog inte har. Jag skulle vidarebefordra mailet inom femton minuter. Är det femton minuter efter jag har fått mailet eller läst det? Är det från tidpunkten jag fick mailet är det kört. Är det från den tidpunkten jag läste det så är det kört ändå. Jag har inte skickat det till så många som jag skulle göra enligt instruktionerna. Jag har bara skickat det till en person.

Men om det ändå, mot förmodan, ska hända nånting bra så tror jag att jag går ut på stan mellan 13 och 16. För händer det inget så är det i alla fall sol ute. Och det kanske är det som är bra. Det stod tyvärr inget i mailet om att man fick önska sig vad som ska hända. Men det gör det samma. Det jag vill ska hända lär inte ske i alla fall. Varken ute eller hemma. Störst chans på stan då.

Jag kanske hittar den där jävla lampan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens