Eldräv

Efter att igår fått tuppjuck på Exploder så går jag tillbaka till Firefox. Jag körde med den webläsaren för ett par år sedan men den trivdes inte riktigt med min dator och inte jag med webläsaren. Men den får en chans till och så här långt går alla sidladdningar bra mycket fortare. Vissa sidor är dock lite "skeva" och visar sig inte som de ska. Vet inte varför. Men den ska få en chans. Jag gillar att det går fortare och att jag slipper en massa pop-up meddelanden vilket jag fick med Explorer trots block.

Kommentarer

Anonym sa…
Firefox rules! Om något är skevt kan det kanske bero på att de som gjort sidan inte har gjort den för FF. En del är ju bara inriktade på PC och IE.
/Ingela
Mmm. Det går sjukt mycket snabbare. Börjar vänja mig nu.

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens