Svanar gäspar också

Vaknade och insåg att stegräknaren fortfarande satt fast i kortbyxorna. Jag tror att jag kan utesluta att jag går i sömnen om nätterna. I alla fall inga längre sträckor.

Inga söta tjejer går samtidigt till jobbet som jag. I alla fall inte samma väg. Skulle vara roligare med sällskap på vägen.

Såg en svan som gäspade och undrar om alla levande varelser gör det?

Hjälpte en tant i gymmet som förgäves väntade på sin personliga instruktör.

Har beställt en bok som ska vara bra. The Groucho Letters: Letters from and to Groucho Marx

Ikväll börjar Parkteatern sin turné och i år är det Jaques Brel som är ämnet. Den måste jag se. Man måste vara där i så god tid bara. Vem vill följa med?

Har en ny promenadtur. Eriksdal - Skanstull - norra Hammarbyhamnen och tillbaka. Inte långt men lagom för en kvällspromenad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens