Ut ur garderoben

Det är dags. Tiden är kommen, jag har har väntat tillräckligt länge. Det har gått sex veckor.

Jag har en garderob i garderoben som måste komma ut. Garderob är kanske fel att kalla den förresten. Det är en klädkammare och ohyggligt stor. Men garderoben måste ut. Den tar plats och är bara i vägen. Hade jag haft det extra utrymmet klädkammaren tar upp idag när jag bodde på Lilla Essingen så hade jag kunnat bo kvar. Då hade jag haft en tvårummare.

Nej, skojade bara. Jag trivs bra nu. Allt finner sin plats och alla småsaker börjar hitta de ställen där dem försvinner på.

Räknar nu ner tills dess Ante kommer med en freudiansk kommentar angående rubriken...

Kommentarer

Anonym sa…
Garderober är härliga speciellt när man kan som du och jag hålla hand därinne... Men du behöver inte komma ut, låt det vara vår lilla hemlighet...

Lyssna på Majas Gullstrand hemligheter så förstår ni!

puss på hela världen!
Anonym sa…
här är hon, Maja... små leksaker i garderoben är för övrigt lite skumt...

http://www.youtube.com/watch?v=TxRc8O-ARWY

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens