Packa Peppes kappsäck

Så var det det där med packningen. Jag har ett system. Först lägger jag ut allt jag ska ha med mig på sängen så att jag får en bra överblick. Sen packar jag ner allt. Det brukar då visa sig att jag har lyckats fylla väskan precis.

Då lyfter jag ut allt och plockar bort ungefär hälften med lite urskiljning.

Det brukar vara ett ganska bra system för när jag sen kommer hem igen visar det sig att jag bara använt mig av hälften av dom kläder jag tog med mig. Fast det är lite annorlunda denna gång. Jag åker ju till en storstad och inte Ponta Negra eller Pipa.

Jag hinner nog packa ner och upp allt en gång till innan jag åker i morgon eftermiddag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

"Dom blårandiga! Dra åt helvete."

Yin & Yang