Jag, Stig och Brasse

Resfebern fick sig en andningspaus. Jag hann till en kvart in i derbyt mellan Chelsea och Arsenal. En ganska trist första halvlek ersattes av en strålande andra halvlek. Vilken kamp, vilket tempo och vilket mål av Essien!

En stund fick jag även sällskap vid mitt bord av
Stig Larsson och Brasse Brännström.

Stig drack Fernet Branca, Brasse vitt vin och jag drack Bajen Bärs. Det är klass.

Sen blev det även en tur till Söderstadion och Hammarby - FC Köpenhamn. En dålig norsk domare och en tunn Bajentrupp ledde till en hemmaförlust med 1-2. Tony G har fått en tung start och Hammarby behöver nyförvärv. Haris värmde de drygt fyratusen åskådarna på läktaren med piggt spel och hela fem strålande tunnlar. Med detta spel har han tagit en plats i startelvan.

Hej då Söderstadion, vi ses igen nästa år.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

"Dom blårandiga! Dra åt helvete."