Höjdarna

Igår var det bokat på Allmänna Galleriet. Gänget har via otaliga budgetfredagskvällar på Fridhem sparat ihop så mycket att vi nu kan unna oss mat och underhållning på en helt annan nivå.

Innan jag drog iväg på äventyr i fredagsnatten så hann jag se lite av
"Höjdarna" - samma gäng som var med i julkalendern 2004. Varför har jag missat att det går nya avsnitt nu? Det är ju lysande!

Igår tog stora Franke hand om lilla Ester när hon blev förkyld. På sitt alldeles egna vis. Ren magi, faktiskt. Underbar underhållning.

Kommentarer

Anonym sa…
När, när??
De e' grymma!
Anonym sa…
Höjdarna är överlägsna!
Men jag tror det är repriser faktiskt...
//Tomas
Fredagar runt 18:00 kör dom. Och det är tydligen inte repriser vad jag kunde läsa.
Anonym sa…
Jag vet att det inte står repris i tidningen,men jag har ju Höjdarna-julkalendern på DVD, och har som småbarnsförälder sett fler avsnitt än de flesta. Jag har garanterat känt igen flera avsnitt, så jag är ganska säker. Vore det nya avsnitt förtjänar de att haussas mer...

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

"Dom blårandiga! Dra åt helvete."

Yin & Yang