Kallblod

Trädgårdsfest och för sjätte året i rad var det samma trubadur. Killen är trevlig och duktig men kör fortfarande samma låtlista. Det blir liksom ingen överraskning. Jag saknade många ansikten som inte dök upp. De personer som gör att det brukar lyfta lite. Eller i alla fall bidrar till god stämning. TM-gänget försökte som vanligt. Jag försökte så gott jag kunde. Tog upp en gammal favorit - glastricket. Fick i alla fall några personer att klura lite. Kubb blev det också. En vinst - en förlust.

Det var kyligt och blåsigt vilket gjorde mig frusen, långsam och ganska seg. När sedan Madde ringde så var det inte så svårt att ge sig av utan jag åkte och träffade henne på Mosebacke. Där var det däremot ännu kallare. Så vi blev inte där länge.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens