Limbo

Hammarby vann med 2-1 efter ett underbart slut på matchen. Avgörande av Dadomo i 93:e minuten. Sånt är man som Hammarbyare inte bortskämd med. Att laget dessutom spelat med en man mindre sedan 40:e minuten i första halvlek gör ju inte saken sämre. Och legat under med 0-1 tills Charlie, som var strålande, stänkte in 1-1 i 80:e minuten. En av de absolut roligaste slut jag sett på Söderstadion. Fullständigt lyckorus.

Men minnet av dagen nu när jag är hemma är likväl fördjävlig. Tyvärr kan jag inte säga så mycket mer. Jag gör det jag blir ombedd att göra men ändå så blir det bara värre. Det spelar igen roll vad jag gör. Jag hoppas bara att ingen annan behöver uppleva samma sak.

Mycket dumt har jag gjort i mitt liv men det här förtjänar jag inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens