Gäääääääsp!

Den här tävlingen och allt det här promenerandet tar livet av mig. Idag var det strömlöst i tunnelbanan mellan Slussen och Centralen. Så jag gick till jobbet. På så sätt slipper jag gå hem. Det tog 1.20 idag - 10.000 steg. Jag tog en liten annan väg än den med Malin häromdagen. Mätaren har tickat på bra. Ändå har jag inte gjort något exceptionellt. Jag har gått ett kvarter extra, hoppat av en station tidigare.

Idag slutar 20:00, tar tunnelbanan till Skanstull och sätter mig nog och tar en öl på Åsö Krog & Bar. Det är inte Rosa Drömmar men det duger. Eller så kanske jag kan få ett glas gott rött på italienaren bredvid. Sen går jag upp och somnar i soffan. Garanterat. Förmodligen redan innan klockan nio.

Om inte nån kommer förbi och vill gå ut och gå så klart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens