Hur många steg har du?

Nu är vi inne på andra dagen. Stegräkning. Jag har redan tröttnat. Företaget har genom Korpen en tävling där alla fått stegräknare.

Igår gick jag hem med sällskap av Malin. Hon hoppade av i Hornstull. Det blev många steg. Idag var jag tidigt ute efter slutbesiktning på Lilla E. så jag gick till jobbet. Det blev några till. Utan sällskap kommer det att vara rätt öken. Om inte någon på Söder har lust att gå en timme då och då.

Uffe? Ante? Vi kan ta med Vincent och låtsas att vi har adopterat. När är Pride-veckan?

Det är mycket roligare med sällskap och lite skitsnack. En Eriksdalsbadet-Tanto-öl på Medis-Hem-slinga?

Kommentarer

Anonym sa…
fan, jag har usel kondis, fick kramp i bägge vaderna efter en mindre rusch uppför några trappor... jag behöver nog gå mer, jag är på att gå!

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens