Vad du än tänker...

Jag gick upp klockan halv tio och struntade i frukosten.
Borstade inte tänderna, brydde mig inte om att duscha.

Smällde igen dörren och tog hissen ner.
Jag trängde mig på bussen, skällde ut chauffören och kallade honom en rattfull Ari Vatanen.
Plankade in på tunnelbanan, gav spärrvakten fingret och la fötterna på sätet.
Hälsade inte på receptionisterna.

Bad Bengt, Pia och Niklas att dra åt helvete när dom i morse sa: - God morgon!
Sen ringde jag Ester och sa att jag är vansinnigt förälskad i henne.

...Nej, jag gjorde allt precis som vanligt. Likt en grå mus, precis som alla andra måndagar. *suck*


Men jag såg min egen andedräkt i morse. Det var i alla fall positivt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens