Onsdagstävling

Det har hunnit bli onsdag. För att halvcitera Terry Gilliams "Zulu Announcer": -Welcome to the middle of the week!"

En vacker morgon med en sån där frisk höstvind som brukar få bladen att ändra färg och gripa tag i ens minnen och lyfta upp dom till ytan. Minnen av form och materia. En sån där dag där jag gärna skulle skolka från jobbet, andas djupt och bara drälla runt, sparka ur stenarna i själen, läka, leva osunt på ett kafé och diskutera allt från antiken till idag.

Och då jag inte har nånting annat för mig så tänkte jag utlysa en tävling.

Vem är personen på bilden?

För att det inte ska vara för svårt säger jag att det finns gott om ledtrådar i texten. Men nu blev det nog för lätt?

Kommentarer

Anonym sa…
aka G-L-E-N-N

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens