Slutspurt

Sa ar det bara drygt en dag kvar. Jag tror jag stannar. Veckan har i Siem Reap har varit underbar. Ett sjukt bra hotell och en harlig stad. Vadret star sig och det ar konstant over 30 grader.

Ankor Wat och de andra templen och omradena omkring ar hapnadsvackande vackra. Makalosa byggnadsverk i storlek och utsmyckning otover det vanliga och aven om mycket nu ligger halvt om halvt i ruiner sa blir man makta imponerad.

Jag skriver mer nar jag kommit hem pa ett normalt tangentbord. En liten film lar det aven bli. Men det kan ta lite langre tid.

Jag landar 01:25 - natten till lordag. Vi hors till helgen.

Kommentarer

Anonym sa…
Du är så välkommen hem till ett väntande skönt arbete.
Hälsningar dina arbetskamrater
Anonym sa…
Då hinner du ju se matcherna på Stadshagen! :) Själv åker jag till Madrid och kollar Real-Atletico i helgen. Missar årsmötet, det suger faktiskt lite.

Ha det så bra! Och välkommen hem!

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

"Dom blårandiga! Dra åt helvete."