Jag jobbar på det

Bilderna är överförda till datorn. Letandet efter passande låtar har börjat. Sen är väl sanningen att bilder från en strand inte är så inspirerande och intressanta att göra nånting med. Sihanuokville är inte ett speciellt inspirerande ställe. Det blir nog bättre med Siem Reap. I och med att filmerna blir klara ska jag skriva lite om vistelsen. Men inte mycket.

Helgen har mest gått åt att kämpa mot jet laggen. Yrsel, huvudvärk och en enorm törst har genomsyrat dessa två dagar. Stundvis känns det som om jag blivit lobotomerad.

I går kväll när jag kom hem letade jag förgäves efter mitt key card till lägenheten innan jag kom på att dörren ska öppnas med vanlig nyckel. Att bo på hotell i två veckor sätter sina spår.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

"Dom blårandiga! Dra åt helvete."