Msn

I höstas fixade jag Msn Messenger på uppmaning av Eva i Lissabon. Det var tänkt att vi skulle kunna chatta och det har vi gjort när tillfälle getts.

Men... vad ska man ta hänsyn till på msn? Kamilla väckte frågan.

Ibland finns det ju fler kontakter som råkar vara online. Ska jag hälsa på alla när jag "kliver in"? Jag kan inte snacka med fler samtidigt. Det blir för mycket att hålla koll på. Jag är kille, avsaknaden av simultankapacitet är det jag lutar mig på. Sen finns det ju en "liten skylt" man kan hänga upp som visar om man är upptagen, vid datorn eller inte. Ignorerar jag dom?

När man väl har chattat ska man då alltid säga "hej då"? Ibland så försvinner dom man har pratat/pratar med ett *poof*. Så sitter jag där med ett stort jasså på ansiktet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens