In(com)pet(hem)ta 2

Sent igår kväll ramlade det in ett mail till Lilla Essingen. Det var från min namne. Han ville bara informera mig om att det hade börjat ramla in en massa mail till honom som förmodligen var till mig.

Han hade haft sin mailadress i fem år.

Jag har ju ett ganska vanligt namn och jag frågade comhem om det verkligen var rätt.

- Ooh ja, det står här.

- Är det säkert? Det är ju lite underligt.

- Nej, men det är rätt. Det står här.

Det var som ni säkert kommit fram till fel. Det rättades till nu på morgonen. Så nu måste jag komma på en ny mailadress. Jag lär återkomma ifrågan och säkerligen maila ut den nya adressen så fort den är klar. Tills dess får ni köra på den gamla chelloadressen. Den funkar. Eller mail hit. Adressen finns i högerkolumnen.

Kommentarer

Anonym sa…
Så underbart, jag är inte ensam om comhem-skiten.
Fy fan vilka lallare.. (på ren svenska)

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens