In(com)pet(hem)ta

Idag fick jag äntligen mina inloggningsuppgifter. Yippie, trodde ni - NOT!
Det första som ramlade ner i mail boxen var 231 spam-mail. Detta var efter FEM dagar med com hem. Så många fick jag inte ens per år med chello. På en helt ny mailadress dessutom.

Sen har dom mage att gå ut med information på deras hemsida att det bara är några små förändringar mot tidigare och att spam-mail nu syns i inboxen vilket dom inte gjorde tidigare. Antalet spam-mail har däremot inte ökat. Yeah, right! Tror dom att jag är dum i huvudet? (Det var en retorisk fråga.)

Undrar vilken marknadsundersökning dom har gjort där dom tycks tro att kunder vill ha spam.

Förresten så funkar inte mailen nu. Skiten ligger nere.

Det är som att få hem en ny bil och så funkar den inte den första veckan eller så. Sen talar man med kundsupporten och dom säger att jag även kan förvänta mig att få 230+ punkteringar dom första fem dagarna. Och dom har alltid funnits där, även på den gamla bilen man hade, fast dom syntes inte.

Kommentarer

Anonym sa…
Comhems jäkla mail har inte funkiat på 5 dagar nu. Det är visst tiotusemtals kunder som drabbats! de får bjuda på några gratismånader, annars jäklar!

/Micke, Gärdet!

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens