Lördagsapati

Kallt. Tråkigt. Tvättstugan. Jag längtar tillbaka till Buenos Aires. Funderar på Prag för att hälsa på Misa. Men det är kallt där med. Fast det är ju våren man ska möta i Prag.

Bowlade med jobbarkompisar igår. Är nu tillbaka på samma usla nivå som förr. Snittade 116 mot tidigare toppen på 146. Men det är bara för att banorna är så oljade...

Sen gick jag, Nicke och Petra till Kvarnen. Det var riktigt kul. Såg en tjej som var speciell. Jag var helt övertygad att hon jobbade med design. Petra var säker på att hon jobbade med på HM eller i skivbutik. Jag var tvungen att gå fram och fråga. Det visade sig att hon pluggade grafisk design med hade jobbat för ett skivbolag. Oavgjort.

Ester dök upp. En liten solstråle i folkvimmlet som vanligt. Jag hälsade - det gick bra. Men jag är nog väldigt försiktig och ängslig där. Vi ska försöka gå på bio, det ska bli kul. Men det var bäst att inte stanna. Svängde förbi Lokal istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens