Fem myror

Efter ett par mail verkar det som om en del har missat att gårdagens inlägg även har en koppling till ett gammalt barnprogram - "Fem myror är fler än fyra elefanter".

I programmet om bokstaven "G" så sjunger Eva Remaeus om avsaknaden av just - bokstaven "G".

"Har du sett min affel... Har du sett min urka?"

Så var det i alla fall. Var det svårt att läsa?

Idag är det fest på jobbet igen. Efter den stora omorganisationen och flytten inom huset är det så inflyttningsfest. Kul att veta att jag jobbar även i morgon.

Nu ska jag till optikern. Nej, synen har inte försämrats utan jag tycker bara att det är dags att byta ut mina gamla lumpenbrillor à la Drew Carey. Modet från 1989 är inte riktigt rätt just nu. Jag använder dom inte så ofta heller.

Kommentarer

Anonym sa…
vilka amatörer å missa det!!! =)

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens