Irriterande

Rakhyvlar, tvättmedel, leksaker, tv-apparater, tv-program, filmer. Listan kan göras lång. Oavsett märke dyker han upp. Samma speakerröst.

Vad som är mest skrämmande är att han dyker upp för alla produkter som finns. Har inte marknadsavdelningar därute nån smak? Är det bara han och alternativet fröken Ur, hon som dessutom talar i alla företags telefonväxlar?

Varje gång jag hör snubben så bestämmer jag mig för att inte köpa den produkten. Jag kan omöjligt ta en produkt på allvar när den enda bild jag ser framför mig är Grover från Sesame Street.


Kommentarer

Anonym sa…
Vad du är kul, den polarn skulle man ha i köket, redo att servera öl, vin och tilltugg :-)

På tal om reklam så kan man inte låta bli att undra hur mycket billigare maten skulle bli ifall ICA INTE spenderade närmare 900 miljoner/år på reklam.

/Elmo

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens