Something's rotten in the state of Lilla Essingen

Jag har aldrig gjort nåt större försök att sprida adressen på min blog. Det är mest till vänner och bekanta. Utöver det finns jag med på bloggportalen, det är väl allt.

Tidigare har jag haft mellan 30 och 60 träffar per dag. Söndagar brukar det vara sparsamt med träffar. Men idag. En söndag. Första april till och med, är jag uppe i över 80 träffar och klockan är bara 10:30.

Vad har hänt?

Dessutom verkar en stor mängd besökare komma från Västernorrlands Län. Visserligen har jag släkt i Sundsvall men jag känner inte igen orterna.

Sundsvall, Kramfors, Kvissleby, Degersjö, Själand, Ö-vik, Torrsjö, Timrå, Ramvik, Parteboda, Dynäs, Ås, Karlberg...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens