Beroende

I onsdags missade jag fjärde avsnittet i tredje säsongen av Entourage. Katastrof, tyckte jag då. Sen är ju Internet en fantastisk sak så nu har jag alla avsnitt från säsong ett, två, tre och fyra. Jag tyckte det var en bra idé då jag, i och med resan till Rio, kommer att missa tre avsnitt till.
Katastrof tycker jag nu. Jag är fast. Av bara farten såg jag inte bara avsnitt fyra. Nej. Efter fyra kommer fem sen sex och sjuåttaniotioelvatolv-trettonfjortonfemton etcetera. Jag kan inte sluta. Hela nätterna försvinner.
Jag är fast i väntan på nästa underbara vredesutbrott och one-liner av Ari Gold (Jeremy Piven).
Om ni har missat den här serien - ge den en chans. Den är lysande.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens