Lilla Essingen - 1 år

Första dagen på semestern (tjoo hoo) och den råkar sammanfalla med 1-årsdagen av min blog: Lilla Essingen.

Det firar jag med en ny topplista. Ett tiotal inlägg som jag personligen tycker är fyndiga, tycker om eller har ett visst minnesvärde. De kanske inte är dom bästa inläggen jag har skrivit men dom ska i alla fall vara med på en lista, tycker jag.

Nummer två och tre på listan innehåller två reseskildringar och därför länkar jag till hela månaden. Så där kan det förekomma en del andra iaktagelser men det är bara att läsa eller scrolla ner.

Tack alla ni som har kommit med beröm, kritik och synpunkter i allmänhet. Ni får i fortsättningen gärna använda "Vad tycker du?"-funktionen.

Så för att sparka igång ett nytt år och med förhoppningen att jag inte ska lida av oinspiration eller idétorka presenterar jag här då listan:

1. In Memoriam

2. New York

3. Lissabon

4. En dag som alla andra

5. 63°15′N 143°9′E

6. Lords of Dogtown

7. Hilah Vasamanga

8. Munspel

9. Ingridienser

10. Ester

Kommentarer

Anonym sa…
Hipp Hipp Hurra och Grattis på 1-års dagen! L.E. verkar ha klarat sig bra från jobbiga barnsjukdomar och blivit rätt så välfylld för sin ålder, om utveckling håller i sig kommer potträningen gå i Superman-raketfart ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens