Packa Peppes kappsäck

Och så var jag mitt inne i processen igen. En tradition och vana. Packa väskan. Packa upp. Plocka bort hälften. Packa. Lina har nu bevittnat denna unika företeelse.

I morgon blir det en uppackning till, slänger ut ett par strumpor och sen är det klart. Packat och klart.

Väl hemma igen efter två veckor kommer jag att kunna konstatera att jag haft för mycket kläder med mig.

Nåväl - jag överlever.

Jag antar, då jag bor på riktigt schyssta hotell, att jag kommer kunna uppdatera bloggen då och då. Sämre blir det nog med bilder. Men det blir, som sig bör, en liten film när jag är hemma igen.

Se till att locka fram våren tills dess jag kommer tillbaka. Jag landar mitt i natten och kommer nog vara ganska frusen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens