Jag fick en lista

Bästa promenad: Eriksdal, Tanto, Hornstull, Västerbron, Norrmälarstrand, Centralbron, Slussen, Katarinavägen, Renstiernasgata, Ringvägen.
Favoritgata:
Sia... Blekingegatan
Fikar gärna på:
Coffee Dacapo
Favoritdrink:
Ett gott öl eller rött vin
Bästa restaurang:
Just nu. Roxy.
En bra gå-bort-present:
Vin, blommor
Bästa mikromaten:
Rester från Thaiköket
Bästa kaffet:
Coffee? Jag har ingen koll.
Favoritfärg:
Blå, grön. Blågrön. Röd.
Läser just nu:
Shantatram av Gregory David Roberts
Läser helst:
Deckare
Senaste teaterföreställning:
Minns ej.
Favoritförort:
V-H
Favoritråvara:
Vatten (Är det en råvara? Kunde inte säga potatis)
Favoritmärke:
Hammarbys
Favoritskor:
Chuck Taylors
Dricksprocent:
10% - 15%
Modeförebild:
Yeah right.
Motionerar:
Promenader, gym, löpning
Mest överskattade affär:
Hugo Boss
Det dyraste jag köpt:
Min italienska motorcykel. Skräp.
Favoritprodukt på Systemet:
Pilsner Urquell
Favoritprodukt på Apoteket:
Alvedon
Bästa fyllekäket:
McD.
Lyssnar på just nu:
Mats Möller, Willy DeVille, Pearl Jam, Lily Allen
Bästa förfestmusiken:
"Memories Are Made of This" alt. "It's All Gone Pete Tong"
Senaste gnolade:
Olyckan samt Rule Brittania
Senast köpta skivan:
Amy Diamond. (Inte till mig)
Dansar helst till:
Ska
Senaste bion:
Frost/Nixon
Senaste impulsköp:
Kambodja
I dvd:n:
In Bruges
Bästa huvudbonaden:
Mössa
Favoritaccessoar:
Bajenpin
Transportmedel:
Tunnelbana och promenera.
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken:
Lyssnar på musik, läser och dagdrömmer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens