F.U.B.A.R

Jag känner mig som en idiot. Jag är tillbaka på ruta ett. Varför lär jag mig inte? Ja, jag har sagt det förr. Alla dom saker jag inte förstår står på led och skrattar åt mig igen. Hånfullt. Och jag känner mig dum, dum, dum för att jag gick på det ännu en gång. Sucker!

Jag är bara så jävla nyfiken. Jag vill upptäcka. Jag vill veta.

Jag tror jag tänker för mycket - tänker för hårt.

Går på magkänslan, säger hon. Magkänsla är skitsnack. Det enda man gör är att hitta saker för att bekräfta något man har fått för sig. Du hittar alltid små saker för att rättfärdiga magkänslan. Men du känner ingenting.

Istället är det så att alla dom saker som ignoreras, som man förbiser på grund av magkänslan, är dom saker man egentligen letar efter. Där är dom, mitt framför näsan. Men man vill inte se dom. Magkänslan...

Ska jag lära mig att låta det vara? Eller är jag fubar?

Jag är bara så jävla nyfiken...

Kommentarer

Anonym sa…
Man ska aldrig ångra det man gör, endast det man INTE gör.
Tänk på det och agera därefter föreslår jag.
Lycka Till!
Anonym sa…
Man kan bara ångra det man kommer ihåg, eller det ens vänner påminner en om.
Finns bara en sak att göra, SUP ENSAM!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens