En gång till...

Idag fyllde Ella fyra år. Det visas för övrigt lättast med fyra fingrar.

Efter lite tårta kickade sockret in och det var dags för mig att träda in i min roll som lekfarbror. Vi började med lite tafatt och brottning som uppvärmning innan det var dags för kurragömma.

Efter några, i mina ögon, fyndiga gömställen börjades det ställas krav på var jag skulle gömma mig. Tro mig, här har jag inget att säga till om. Bästa stället var tydligen under trappan där jag satt under ett gammalt fårskinn. Och inte bara en gång. Jag fick sitta där fyra gånger i rad medan Ella låtsades leta i andra delar av huset i troliga gömställen som under fåtöljen eller i diskmaskinen. :-)

Kommentarer

Ung tant sa…
Åh..haha. :D

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens