Många strängar på min lyra

Jag har inte anmält mig till NIX-registret. Varför inte? Ibland dyker det upp saker som är värda att lyssna på. Ibland inte. Oftast kollar jag av nummerpresentatören och ofta väljer jag att inte svara. Skulle jag göra det så lyssnar jag på vad de har att erbjuda. Är det inte intressant brukar jag säga att jag är i samma bransch och får det förmånligt genom jobbet. Hittills har jag jobbat som:

Försäljare av underkläder. Dam och herr. Försäljare av strumpor, telefoner, försäkringar (vilket är sant), tidningsprenumerationer, Internetabonnemang, Nationalencyklopedin, historiska böcker, lotter?!, ekonomisk rådgivning (vilket jag snart får göra)

Ibland får jag göra marknadsundersökningar och det är ofta roligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens